Hubnoucí jídelníček na týden. Značka: ZDRAVĚ

Aktualizováno: 17. bře 2021

Plavková sezóna se blíží a vy máte ještě (nebo stále) pár kilo navíc. A samozřejmě chcete být do plavek krásná, že? A co kdyby to šlo rychle, zdravě a bez jo-jo efektu. S nezpracovanou rostlinou stravou dle lékařů (*) to jde hravě a chutně.


Krásná do plavek

Tuto dietu držte maximálně týden a pak přejděte na klasický zdravý jídelníček, který najdete na našich stránkách. Před jakoukoli změnou vašeho stravování, i před touto dietou, se vždy poraďte s lékařem, a to platí dvojnásob, pokud berete nějaké léky.


Přerušované hladovění

Dvakrát týdně si udělejte odlehčovací den. Jak? Úplně jednoduše vynecháte večeři. Dejte si jen snídani a pak oběd. Žádná svačina, žádná večeře, žádné „pouze“ oříšky nebo ovoce. Nechte vaše tělo, aby se mohlo očistit a taky zhubnout. Bude to po vás vyžadovat trochu pevné vůle, ale bude to stát zato. Uvidíte, jak vám bude ráno dobře, a budete se těšit na snídani.

Přerušované hladovění pro ženy

Pokud nejste ovlivněny například hormonální antikoncepcí, můžete mít před nebo během menstruace větší hlad (já mám), prostě vynechat večeři nejde a mohla bych se stát nebezpečnou pro své okolí. Ale po menstruaci to jde naopak velmi snadno.

Váhy a míry nehledejte

Nehledejte, kolik gramů vloček, rýže atd. máte sníst. Nenajdete. Množství u receptů je orientační. Snězte, kolik potřebujete, ale nepřejídejte se. Jediné pravidlo je: snězte více syrové zeleniny než jídla. (Toto pravidlo neplatí pro zimní období, kdy bychom měli syrovou zeleninou spíše šetřit a dopřát si teplé jídlo)